sobota, 3. januar 2015

ptica, zvezde, poljub

opolnoči so ognjene ptice zavzele nebo (tudi moja, tista, ki jo jz nosim v duši) in zame (name) so padale zvezde...

to je moj najmočnejši spomin na najdaljšo noč.

pravzaprav je bilo kar fajn: polnoč sem (po večerji pri s.) dočakal s par frendi v (prenatlačenem) centru mesta ob penini v plastičnih kozarcih (ok, nije otmeno, znam, ali ipak...) z željo za vse lepo vsaj v mislih za vse, ki so (ste) mi tako ali drugače blizu.

opolnoči so ognjene ptice zavzele nebo in name spuščale zvezde... in potem, prvi poljub v novem letu.

ps ali sem pripeljal bastet? seveda sem; ampak o tem mogoče kdaj drugič. in, imenuje se knight.

4 komentarji:

Jan pravi ...

Ah, vidim, da si že predvidel (verjetno ne le) moje vprašanje in tudi odgovoril nanj :-)
Mimogrede: všeč mi je, kako znaš vedno prijazno pokramljati z bralci :-)
Lepo nedeljo, Jan

aleks pravi ...

a, si prebral tudi tale tekst, vidim! no, torej, ja... najt.
lep preostanek nedelje, a.

Professor pravi ...

Kratko, a sladko ;-)
(oziroma bolj "po Aleksovo": kratko, a toplo :-)

aleks pravi ...

tnx! pa lepo se imej!