torek, 23. december 2014

hvala

ta vpis je moja drobna zahvala vsem mojim bralcem; predvsem in še posebej pa vsem, ki so (tudi) v iztekajočem se letu soustvarjali prepletanja mojih besed. s tiho željo, da ostane (vsaj) tako še naprej.
torej, hvala:

Petri, za prvi komentar v letu.

Alenki, za tople besede in tople haikuje (še vedno: škoda, da njen blog molči).

Vetru, za božajočo sapico v laseh.

Svetlobi, za svetle besede, ki dostikrat zaplešejo (tudi tvoje pesmi pogrešam).

bralcu, za vsa zvesta branja.

Matevžu, za (spletno) prijateljstvo, ki traja.

Professorju, za vse odlične ocene.

Dragici, za neizčrpen optimizem in vzpodbude.

Enemu Fantu, ki je (pre)bral tudi mojega Rimbauda.

Janji, za čudovito odprto razmišljanje o ljubezni.

KR ENemu, ki verjamem, da to ni.

b.r. , ki vsake toliko časa pribrzi in odbrzi.

Domnu, ker me ni pozabil in se je po dolgem dolgem času spet vrnil.

anonimnemu..., za vso dobrost, ki jo čutim in slutim v njegovih besedah.

moji ptici, da je in poje v moji duši.


vse lepo... kjerkoli ste.

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Dragi Aleks, tudi tebi hvala za veliko lepih minut, ki sem jih preživel v branju tvojih besed :-) še bom!
lp, bralec

Professor pravi ...

Odlično!
;-)
Aleks hvala in se bereva (beremo) še vnaprej!

aleks pravi ...

hvala, bralec, hvala, Professor še enkrat tudi od mene!
no, jz bom še pisal in objavljal... vsaj tak je načrt.

lep božični večer obema in vsem, ki (bo)ste danes zašli med moje besede!

Alenka pravi ...

Kako lepa zahvala, dragi Aleks! Hvala!
Božič je bil predvsem družinski:

v nebesni luči
družinska pot k jaslicam
"Hodi za menoj" *

(*sporočilo jasličarjev v naši vasi)

Haikuji so na Facebooku.
Danes je praznik z veliko svetlobe:

dan enotnosti
nebesni mojster
širi sinjino

Ostani svetlo v preostanku tega leta in v vseh 365 dneh naslednjega! Z žarki na tipkovnici te srčno pozdravljam.

aleks pravi ...

draga Alenka, še enkrat hvala tebi za tvojo svetlobo, da svoje žarke deliš tudi tu, z mano (z nami). svetlo leto tudi tebi! a.

aleks pravi ...

anonimni (prijatelj), meni so pomembne besede... in duša, ki je za njimi, in srce. za Tvoje tople in dobre Ti lahko rečem samo, hvala (v oklepaju: samega sebe pač vsakdo ocenjuje najbolj strogo, kajne). in zato mi dovoli, da Ti zaželim eno dobro in mirno leto.

b.r. pravi ...

Pribrzim ....> srečno 2015 Aleks! ....> in odbrzim ;-) ;-) In hvala ti da si se spomnil tudi na mene :-)

En Fant pravi ...

Berem te skozi, edino bolj sem len pri komentarjih (blush! blush!). Se bom bolj potrudil za drugo leto! Hvala da si se spomnil, bodi lepo in veliko dobrih pesmi ti želim!

Veter pravi ...

Dragi naš Aleks! Izmed zasneženih hribcev sem se spomnil nate - in glej tudi ti name :-)
Naj ti tudi jaz zapiham moje vesele želje za 2015 skozi lase :-)
Hvala in se veliko lepih pesmi!

aleks pravi ...

-@ b.r., no, le daj še kdaj, in... hvala.

-@ En Fant, saj veš, da sem komentarjev bralcev zmeraj vesel, tako da... fajn. & tnx!

-@ Veter, hvala za želje z zasneženih hribov (smučaš ali 'samo' praznuješ?), in tudi ti se imej lepo v prihajajočem letu!