ponedeljek, 12. januar 2015

zaradi ptice...

ko sem na dnu te iščem
te najdem
duša ne umolkne


... je v mojem srcu dan za pomlad.

... vidim zvezde rumene cvetove pod nebom spominčic.

... razumem besede solza in govorim šepet morja.

... včasih sanjam srečo in vem, da nekje muzika je.

... sem se naučil odpuščati bolj, čeprav (še) ne sebi.

... bi bil rad dober tudi takrat, ko je težko.

... še vedno verjamem v ljubezen.


4 komentarji:

Jan pravi ...

Kaj pa drugega kot: "Lepo!" In Aleks pazi na dušo in pazi na ptico v njej!
LPJan

aleks pravi ...

tnx!
veš, Jan, mislim (verjamem), da dokler bo duša, bo v njej prostor za ptico... in ptica v njem.
lep dan, a.

Anonimni pravi ...

Bogatvo je v tebi Aleks :-)
lp, bralec

aleks pravi ...

dušo imam
in ptico
jaz sem bogat

(na tole si me spomnil, iz moje tisoč in ene noči)

tnx!