sobota, 12. april 2014

veliko premehko

včeraj (zdaj že predvčerajšnjim, pravzaprav) sem končal eno veliko delo v službi. nekako vesel - ali vsaj zadovoljen z zaključkom - sem bil. sam konec je bil drobno darilce: med čakanjem na taksi prijeten pogovor s zanimivim človekom, ki ga precej cenim. ko se posloviva, reče, se vidimo. (mogoče pa res še kdaj. o marsičem bi lahko še (s)tekla beseda. in zjutraj zaradi njega dobim en zelo nenavaden imejl (besede so včasih kot poteg z nožem: imejl je v redu, emajl nikoli (emajl je avtogol (samoudarec?) pod pas)).

popoldne me skoraj povozi utrujenost in proti večeru zaznam nevaren padec adrenalina. v somraku, lenobno z(a)vit na kavču, preveč crknjen, da bi se česa resnega lotil, listam po knjigah (listam je relativen izraz. ampak "brskam po knjigah" se mi niti za e-bralnik ne zdi dober). nazadnje pristanem pri city of night johna rechyja. pri "give me a thousand" me potegne vase. preberem celo.

povsem ponoči, ko zaprem knjigo (=bralnik), na netu berem o (meni osebno se zdi, da veliko premehkem) opravičilu (narekovaj?) malim nemočnim žrtvam zlorab (več kot sem o tej temi povedal v kdo se boji velikega moža, ne morem reči, ker bi samo popizdil. totalno. je ena tistih, ob katerih jz vidim rdeče in zavre kri.).

v ušesa vtaknem slušalke in poslušam patetično simfonijo. na ful. solze so vroče, en spomin pa je moj lastni lahen dotik: ko sem bil majhen, je bil čajkovski klasična glasba, v kateri sem se takoj našel in nekaj kasneje v to musko celo vstavil tekst. še zmeraj se mi zdi, da izgovarja to glasbo, še zmeraj je trdno zapisan v meni. še zmeraj mi govori. in jaz, se mi zdi, odgovarjam podobno kakor nekoč - in če je to odgovor na vprašanje, koliko svoje otroške duše nosimo s sabo skozi življneje, potem je odgovor, da kar veliko, očitno.

še vedno bi rad bil poti proti soncu. ali samo je ponekad dan.

2 komentarja:

KR EN pravi ...

zlo je lepa una pesm, res ful dobr pišeš stari!!!!
& maš čist prou: premau je blo to, premau...

aleks pravi ...

veliko gneva je (bilo) v meni, ko sem pisal tisto pesem (gnev še vedno je, kvečjemu več in ne manj) in pesmi tudi zaradi silovitosti čustev ni bilo enostavno pisati, celo ko sem našel obliko... ampak sem jo moral, takrat. in bi jo še enkrat, kadarkoli, enako.
hvala, da si se oglasil!