četrtek, 17. april 2014

barve

barve so, po abecednem redu: modra, rumena, vijoličasta, zelena (naštete v drugih jezikih ali po drugih kriterijih si sledijo drugače). rdeče ni med njimi, ker je rdeča barva barva prelite krvi, in včasih zakrvavi tudi duša.

moje barve za pisanice. ki bodo dar (razen dveh, rumene in zelene, ki ju bom dal s., in rumene in vijoličaste, ki bosta ostali meni). ne povem, vendar vem: rumena je moja barva in zelena je barva njegovih oči.

pri s. meljem orehe. zdi se mi nenavadno. nekako starinsko, ampak po svoje lepo. izpod njegovih prstov bodo slaščice, tudi za dar (le ena majhna škatla ostane zame, ker jih nikdar ne pozabim pojesti.).

dobrota srca ni odvisna od barve vere.

nekje v minulem svetu je sejem knjig, berem na mejlu. če se preteklost lahko zgodi še enkrat, naj se. ampak tokrat z zlatim smehom brez kaplje dežja.

kajti včasih tudi oči pordijo, zaradi solza.

na moji postelji je moj popotni nahrbtnik za kratke potepe. oranžno-črn. ko sem ga kupil, sem mislil na noč, ki se preliva v jutranjo zarjo.

and what about blue?

blue in polari° means gay
blue in english means sad
blue in slovenian means wise
__________________________
° polari (wikipedia) >>>

9 komentarjev:

Professor pravi ...

Tvoje barve so lepe in zanimive :-)
Jaz sem bil na sejmu knjig v LJ: lahko poročam, da je bilo kar nekaj zanimivih novosti :-)

aleks pravi ...

kul.
jz pa berem a horse named sorrow (lanski nominiranec za nagrado lambda); nekje na začetku je pisalo, he was cute and interesting in... no, zame ima to še nek poseben odmev. sicer pa je taka nežna, otožna bukvica...
in hvala, seveda, za tvoj komentar!

Professor pravi ...

Včeraj pa je bila v LJ Noč knjige. Zdi se mi, da bi tebi bil všeč Kosovel na Križevniški (meni je bil ;-)

poigravanja © dragica čarna pravi ...

Kako zanimivo! Pa saj imas se en blog o barvah. Tu bi ti bila lahko uciteljica moja hci...ki vidi barve energij...cesarkoli, prostorov, predmetov in ljudi. Vsak od nas, nasa avra in angel ob nas...razlicne barve. Te zanima? Glede na naš duhovni razvoj...vsak človek ima drugačne barve angela...ljudje se razvrščamo barvno po tem, kar smo kot duhovna bitja....seveda te barve nimajo veze z barvami, ki so nam lepe....
Bodi lepo in kreativno pisanje se naprej....barva ustvarjalnosti je modra barva....

aleks pravi ...

-@ Professor, jaz sem tudi imel en kulturni večer. drugače pa mi je Srečko Kosovel zelo ljub pesnik, od nežnih impresij do silovitega ekspresionizma in konsov...

-@ Dragica, najprej, hvala! ne vem, kakšne barve dušo imam (črne?), ampak najbolj moji sta, mislim, rumena, oranžna (ognjenega zmaja), drugače pa po razpoloženju... creativity is blue? it figures, i guess...
sicer pa vidim, da si tudi ti kreativna, vsaj po blogu sodeč, lepo! tudi v meni je večni nemir, čeprav je moja zaveza drugačna od tvoje (vidiš, berem!). in se strinjam: brez smisla so pesmi, v katerih me ni...
lepo lepo bodi!

poigravanja © dragica čarna pravi ...

ja, res je, kreativnost se izraza skozi modro barvo cakre:)))

So pa tudi angeli lahko modre barve, odvisno od razvitosti nasih dus, nasih duhovnih kapitalov in potencialov:)

Jaz objavljam na fbju, tam imam bralce in komentatorje, na blog dajem le toliko, da ne umre:) lepo, da me prebiras! Tudi jaz te. In cenim, kot sem te od nekdaj cenila. Bodi lepo in veliko ljubezni v srce in radosti med korake...

aleks pravi ...

a, na fbju torej, lepo, samo da ustvarjaš (in se pogovarjaš)! čeprav sem jz še zmeraj pristaš bloga/-ov.

enako, seveda tudi jz od nekdaj cenim tvojo poezijo.

in želim tudi tebi veliko pomladnega veselja in ljubezni!

poigravanja © dragica čarna pravi ...

oleeeeeeeee.


PS Ves, nekoc se morava srecati in spoznati!
Ni razlogov, da se ne bi. Nikakrsnih. In tolikih, ZA.

aleks pravi ...

olé nazaj - ravno berem luisa cernuda, o r&v (ptici v noci)... olé!