nedelja, 16. junij 2019

na dan, kot je danes

na dan, kot je danes, moram predvsem biti sam. no, ne čisto sam, ampak saj nisem nikdar čisto sam. s ptico v duši ne morem biti nikoli povsem sam.

na dan, kot je danes, me ni strah spominov. vse je sedaj. ker ljubezen ne pozna minevanja časa.

na dan, kot je danes, se ljubim z njegovo dušo. povsem gol je pred menoj in jaz pred njim. lahko bi se ranila, a najini vrtnici nimata trnov. vse, kar si dajeva, vse, kar si jemljeva, je čisto in mehko kot bela svila, kot jo iz oblakov tke sonce, ko vzhaja.

na dan, kot je danes, lahko naredim, da sonce vzide. za mojo ptico in zame.

na dan, kot je danes, jagode ob šampanjcu spominjajo na rdeče solze. če v te solze pomočim prst, je, kot bi pisal za večnost s krvjo srca na zadnji svetli list iz somraka:

če ni nikogar,
ki bi prisluhnil,
kako ti bije srce,
zašepetaj meni.

jaz vem,
kako poje
tvoje duša.

na dan, kot je danes, ne pade noč. samo sing me to sleep dam na replay in zaprem oči.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Lepo napisano.
LP

aleks pravi ...

upsi... tole sem pa skoraj spregledal. ampak samo skoraj!
in hvala za dotik!