torek, 14. februar 2017

just another day for love


sanjal sem o odsotnosti bolečine...
je zapisal Hervé Guibert (mogoče bom kdaj kaj malega spisal o njem; njegov Le Mausolée des amants - kar prav zdajle berem, je tak malo genetovski…)

veliko ljubezni za valentinovo vam želim.

naj vam kdo pride in nihče ne odide (tudi v prijateljstvu je lahko veliko ljubezni).

5 komentarjev:

Matevž pravi ...

Hvala dragi Aleks!
Naj bo tudi tvoj valentinov dan poln vsega lepega in pomladi!

m

Jan pravi ...

Veselo valentinovo :-)
Objem in LPJn

Anonimni pravi ...

En lep praznik imej, dragi A.
lp, bralec

Professor pravi ...

Odlična pesem in seveda lep Valentina dan :-)
Professor

aleks pravi ...

dragi moji Matevž, Jan, bralec in Professor, hvala za vaše prijazne želje. upam, da ste imeli lep dan (jz sm povabil s.: na čokoladni fondi z jagodami in bananami - kar imam rad: čokolada, sadje in tudi s.. in dobil sem... nekaj toplega, za dušo, mislim. in prespal je pri meni. in menda je bilo to najlepše. je rekel. sem rekel.).
naj bo lepo in toplo še naprej,
a.