nedelja, 15. maj 2016

tango

si kdaj
plesal tango
na žarku iz mesečine?

ja, še delam aleksarije. samo manj jih je.

s s. greva zvečer (no ja, bolj ponoči) peš s podzemne proti njegovemu fletu. četrt je prijetna, pot ne posebej dolga, na nebu je mesec s tistim obešenjaškim nasmehom, ki rojeva nagajive misli in tudi zvezde so... veliko zvezd, če le prav pogledaš.

pogovarjava se o Hartu Cranu (knjižica izbranih pesmi v mojem žepu), zato je v besedah ščepec melanholije. takšne, kot jo je najti v pesmih. ki je otožna in lepa hkrati.

in zato morda ni nenavadno, da mi pade v oči - pravzaprav pade v ušesa - glasba, ki prihaja skozi odprto okno iz stanovanja dva ali tri vhode pred hišo, v katero vodi najina pot... tango.

jz sem pomoje v ritmih migal, še preden sem se rodil, in ful rad plešem (to je ena najboljših poti za pozabo, včasih vse do izbrisa sveta). tango pa je poezija v plesu, z enim posebnim erotičnim nabojem. in rečem s., bi zaplesal z menoj?

s. se smeji, malo mu je nerodno, ker ima smisel za ples, a ne glih največ vaje, ampak vseeno reče ja (le kdo pa ne bi, kadar črne oči zažarijo, bi zapisal nekoč, s pomežikom na koncu).

to je drugače kot sanje... precej improvizirava in ne ujameva se vedno najbolje (pavza za smeh), jz pa ga vseeno vodim, malo naprej in čez cesto, pod ulično svetilko, v stožec svetlobe... skoraj natanko nad nama visi luna, in jz zašepetam, si že kdaj plesal tango na žarku iz mesečine...?

seveda me potem poljubi. in si me poželi. in ljubiva se, kakor da je med mano in njim dovoljena ljubezen.


6 komentarjev:

Jan pravi ...

Veselo branje :-)
In aleksarija natanko je...?
V vsakem primeru ti jih veliko želim!

LPJan

aleks pravi ...

o, hvala, Jan!
kaj so aleksarije? po moji definiciji so to take aleksaste nagajivosti... traparije, ki jih počno aleksi (no ja, vsaj jz).
lepo bodi in zapleši kdaj na mesečini (če rad plešeš, seveda),
a.

Anonimni pravi ...

Se strinjam z Janom - to je prijetno branje. Res škoda, da je tvojih aleksarij manj kot nekoč. Torej naj se vrnejo v čimvečjem številu!
lp, bralec

Noel pravi ...

Ooo Aleks malo zaljubljen?
To ti iz srca privoščim. Pa veliko plesnih krakov pod ulično svetilko
Noel

En Fant pravi ...

Romantic ;-) :-)

aleks pravi ...

-@ bralec, hvala za tvojo željo; jz sem vesel, da aleksarije so, kadar so. vsakokrat posebej. upam pa tudi sam na njihovo večjo pogostnost.
lp, a.

-@ ej, dragi Noel, ne bi rekel glih zaljubljen... bolj, da sem za svojimi zidovi in plotovi nekomu vendarle pustil, da me ima malo rad... in jz njega nazaj. strah se je pač (pre)goboko zakoreninil...
plesati na mesečini pa je (bilo) lepo. priporočam vsem!
drži se,
a.

-@ En Fant, tudi tebi hvala za tvoj romantični vidik. na nek način je, ja.

bodite lepo, vsi,
a.