torek, 16. junij 2015

kroz prozor noći

negdje gdje nema mene, ti si (ne, tu nema mjesta za mene).

izdaleka promatram odsutnog sebe. kao vampir u ogledalu sa vratima samoće na kraju.

iako nevidljiv, takav sam kao uvjek. pomalo pijan, sa jednim džojntom previše? lutajući kroz život, sam, rukom u ruci sa sobom? mali klaun sa crvenim osmjehom... kao pola najtužnijeg mjeseca na okrečenom licu? nisam sasvim siguran u ovim riječima, jer ne mogu da se vidim, da se nacrtam. koje je boje srce izgladnjele duše?

molim te, ne mrzi me danas...

zvukovi srca kad netko leži sasvim priljubljen uz tebe i boji se. crni ključ u stražnjem džepu traperica.

svaki je odlazak jedan smak svjeta.

molim te, ne mrzi me danas... meni ne trebaju sjećanja. samo pozovi me, i ja ću doći. negdje postoji mjesto gdje postoje riječi.

da li te ikada boli duša kada me čitaš u mojim snovima?

molim te, ne mrzi me danas... meni ne treba otrovna kiša. samo uberi moje oči i pokrij se toplinom mojih pogleda. negdje postoji nebo gdje postoji svjetlost i u mojoj tami.

ponekad plaćem za tebe. ponekad zbog tebe. ali nikad za tobom.

negdje postoji vrijeme gdje ljubav za tebe još ima odjek. tada hoću da znaš da sam za tebe zauvjek.

i neću da mi oprostiš da te zauvjek volim.

4 komentarji:

Jan pravi ...

"I neću da mi oprostiš da te zauvjek volim". Ponekad plaćem zbog tebe.
LPJan

aleks pravi ...

don't. please.
and... thanks.
a.

Anonimni pravi ...

Mogoče malo preosebno za "comment" (pesmi je dosti lažje komentirati, veš). Torej samo... držim(o) pesti zate.
lp, bralec

aleks pravi ...

hvala, dragi bralec! lp, a.