torek, 3. marec 2015

trikrat hura za nov družinski zakonik v sloveniji!

pred približno dvema letoma sem napisal čistim, moj "za" za takratni družinski zakonik. ki ga je nato spodnesel referendum.

nocoj pa moj mobič brni z veselo novico. slovenski državni zbor je sprejel novelo zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih. z 51:28 glasov.

končno!

na njeni podlagi istospolni pari dobivajo pravico skleniti zakonsko zvezo in posledično tudi možnost posvojitve otrok.

meni se zdi to ful fajn. saj se zavedam, realno, da ni vsak - ne gej ne strejt - za partnerja, še manj za starša, ampak sem vseeno vesel. če bi lahko testirali potencialne starše (kar morda niti ne bi bilo slabo), sem prepričan, da se istospolni ne bi odrezali prav nič slabše (morda kdaj ali kje celo bolje, kdo ve). gre preprosto za to, kakšen je človek... kakšna je duša. drugega nič.

torej, še enkrat, hura!

če pa se bi komu skozi šivankino uho z nevemkakšno pretvezo vendarle spet posrečilo spraviti referendum (moj prijatelj, ki je pravnik, sicer pravi, da ne)... no, ve se, kam bo šel moj glas. zagotovo.

14 komentarjev:

Matevž pravi ...

Tudi sam se pridružujem k temu tvojemu trikratnemu "hura". Kot trikratna "aleluja". Upam samo da ima tvoj prijatelj pravnik prav in da tokrat res ne uspe referenduma niti začeti. Naj ta denar (če ga je že toliko preveč) raje dajo tistim, ki ne morejo preživeti skozi mesec.
Upam samo da slovenski narod ne bo podlegel čredništvu!

Vse dobro Aleks!
m

Professor pravi ...

Čeprav se (za zdaj še ;-) ne nameravam poročiti, se seveda v celoti strinjam s teboj in pozdravljam najnovejšo novelo ZZZDR :-)
Težave (očitno) že bodo, v referendum pa tudi jaz ne verjamem. Vendar, če bo, glasujem kot ti :-)

aleks pravi ...

me veseli, da se strinjata z mano, Matevž in Professor, pa gotovo še (marsi)kdo, ki tukaj pač ni pustil odtisa. in ki se tudi želi poročiti. prav je, da se končno vsaj nekaj od tistega starega "vsi drugačni, vsi enakopravni" tudi zares udejanji. upam, da bo šlo, brez nekih hudih zapletov.
hvala in lepo bodita, oba,
a.

Veter pravi ...

Jst bi se pa rad nekega dne poročil z enim fajn fantom :-)
Tako da itak da sem za :-)
(s fotrom nimam lih "sreče", a če bi bil... upam da bi bila moj in jst boljši od mojega fotra)

aleks pravi ...

ti želim, Veter, da se ti želja uresniči in nekega dne tebi in partnerju uspe izreči pred matičarjem tisti "da". po slovenskem zakonu.
hvala in bodi dobro,
a.

Anonimni pravi ...

Jaz pa sem proti, da bi VI posvojali otroke :-(

aleks pravi ...

Predpostavljam, da VI pomeni MI, homoseksualni.
In? Kak argument?
Aleks

Anonimni pravi ...

Argument? Še "argument" ne, sem prepričan!
lp, bralec

aleks pravi ...

no, sej sm tud jz...
lp, a.

Jan pravi ...

Jaz sem tudi "za" ampak glede na vse skupaj, kar se dogaja tu tudi referendum in še enkrat vzetje enakopravnosti ni nemogoče. Žal.
Držim(o) pesti!
LPJan

aleks pravi ...

se ful strinjam, držim(o) pesti. jz pa zardevam, ko me kdo vpraša, kaj se pa zdej dogaja tam pri vas...

En Fant pravi ...

No, morda se bomo pa le ženili: DZ zavrnil referendum :-)

Kr En pravi ...

Si videl (slišal, bral...): državni zbor pravi "NE" referendumu :-)

aleks pravi ...

-@ En Fant, kdove, mogoče eni se bodo/-ste pa res...

-@ Kr En, jp, seveda izvedel še isti dan

Hvala obema za oba komentarja!
a.