nedelja, 15. april 2018

hvala za pisma

bil je dan, ki ga ne bi hotel ponoviti (kakšnega pred njim tudi ne). strah me je bilo iti spat, sanjati… a namesto more so v sanje prišla tvoja pisma. napisana s tvojo lično pisavo, v obliki dnevnika, zame.

lepo jih je bilo brati, čeprav so bila, kot ponavadi, malce otožna. kot da si sam in me iščeš, ko stiskaš zobe v nasmeh, ob vinu za dva v kozarcu za enega.

pisal si meni o tem, kot da bi hotel, da te pobožam po glavi in ti položim roko na čelo in stisnem v objem, in ti povem, da napake niso nepopravljive. da je ponos, ampak je tudi ljubezen.

v njih ni bilo niti besede o meni, razen tega, da so se vsa začenjala z, dragi aleks (zato vem, da so bila spisana zame). nisi me vprašal, kako sem, pa saj bi bilo butasto to spraševati v dnevniku. in, konec koncev, saj to vem sam. da te dni ni glih grejt.

lepo jih je bilo brati, se spomniti, da si nekoč nek podobno turoben dan zame spremenil v pesem. zato sem v njih med vrsticami bral tudi upanje. da za dežjem posije sonce (čeprav je seveda vedno vprašanje, ali za vse).

hvala za pisma, mili. hvala za sanje.
a.

ps in lahko ti odgovorim le (in ne samo v sanjah), rad te imam.

5 komentarjev:

Noel pravi ...

Spominjam se časov, ko smo še pisali pisma na roke. Tistih lepih časov, ko smo svoja hrepenenja, svoja čustva izlili na dišeč papir, nalepili kakšno lepo znamko in ga vrgli nabiralnik in … čakali. Čakali na odgovor ljubljene osebe. Danes je vse drugače. Sodobnost nas je oropala za ta čarobni trenutek. Oropala za vonj po papirju, črnilu, oropala za romantiko.
Upam Aleks, da se v tvojem nabiralniku še kdaj znajde kakšno pismo in če ne kaj drugega, ostajajo spomini!
Noel

aleks pravi ...

dragi Noel!

lepo, da si se tudi ti po dolgem času spet oglasil! nostalgija za pismi za/iz nabiralnika (a slovenščina sploh ima izraz za snail mail?)? kaj pa vem… nekatere stvari so mi v sodobnosti bolj všeč, druge manj: e-pošta in e-knjige so mi ful plus, razni fejsbuki in njegovi derivati pa ne glih (čeprav spoštujem vse, ki se najdejo v njih).

eh, v moj »kaslc« pa pada samo r&r (računi & reklame).

veliko želenih pisem v nabiralnik ti želim!
a.

aleks pravi ...

aja, pa komentarje na blogu mam tud ful rd!

Noel pravi ...

Hehe, ja po dolgem času sem tudi sam začel malo pisati. Sem pa bil veliko tudi na tvojem blogu (obeh), ampak res pa je, da sem tu pustil samo svoj IP računalnika :)
No se bom poboljšal.
Tud pri meni v kaslcu samo R&R. Na meilu in telefonu pa še to ne.

Hvala za lepe želje Aleks in uživaj v razcvetu pomladi!
Noel

aleks pravi ...

no, dragi Noel, kot vidiš po novem gdpr obvestilu, direktno na gugl.

not guilty,
a.