nedelja, 24. december 2017

naj bo!

v decembru si vedno želim za vse ljudi veliko, veliko toplega in dišečega decembrskega razpoloženja… tistega pravega, ko v njem tu in tam tik za seboj zares začutiš prhutanje kril angelov, svetlih, belih... čeprav najbrž povsem nedosegljivih (kdove, če se svetli in beli angeli sploh lahko zmenijo za alekse, kot sem jz?) .

to (brez vprašanja) sem rekel s., ko sva bila udobno zleknjena na kavču pod zvezdami v mojem delovnem kabinetu (ko sem prišel sem, pobit do neba, sem na ta strop dal zvezde, ki svetijo kar precej ur, da imam nad seboj zvezdno nebo vedno, kadar ga potrebujem (pogosto).

ampak besede, namenjene eni sami duši, pišem s pravimi zvezdami na pravo nebo…

tis en tak čukec, je rekel s. no, saj.

in to vam želim, dragi moji bralci in bralke: galaktično čarobne pred- med- in po- praznične dni!

2 komentarja:

Matevž pravi ...

Hja Aleks, v taki sobi bi pa kamot lahko preživel ure in ure, v dvojini seveda. Pa ne nekje za delovnim pultom, s kupi papirja, s tipkovnico pred seboj …, pač pa lepo umirjeno na kavču, še bolje na tleh, da začutim tisto trdoto zemlje in svod neba. Jaz pa … v dvojini/med tukaj in nikjer/omamljen od ljubezni. Veš, želim ti veliko takih doživetij v dvojini in da tudi takrat, ko ti bo lepo, ne bi pozabil na nas! SREČNO

Matevž

aleks pravi ...

dragi Matevž,

delovna soba je delovna soba... ampak ker v njej preživim večino (budnega) časa v stanovanju, ima tudi udoben kavč... za opazovanje 'zvezd' (na njem ponavadi na laptopu pišem svoje pesmi...).

en lep dan ti želim,
a.