nedelja, 6. avgust 2017

comme..., i

...je t'aime à travers ce que tu écris... *

vzljubiti nekoga skozi besede, ki jih piše, sploh ni težko... ker skozi izpisane besede vedno preseva duša.
vsak od njih je poezija, meni, zame: cher rimbe bien gentil, federico garcia lorca, william cliff (mogoče tudi andré imberechts?), hart crane, hervélino (sans la photo aussi), jean genet... začara tudi kavafis (njega bi lahko vse noči poslušal recitirati pesmi...)

in še nekdo, čeprav mi je zatdil, da ni pesnik.

a je od vseh najbolj moj.

* Hervé Guibert, Lettre à un frère d'écriture

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

in, če vzljubiš skozi pisanje Aleksa?

aleks pravi ...

eh, anonimni... če je to sploh resno vprašanje (?): ja, tudi skozi moje besede preseva moja duša in vse, kar občutim, kar nosim v srcu, ampak da bi me kdo vzljubil zaradi njih? daj no...

aleks pravi ...

ps pa ne mislit, da sm zdej zagrenjen zarad tega al kaj... redki so pesniki, ki... jz pa itaq sam pišem pesmi. in (kot pravijo nekateri): tako pač je...
lep dan,
a.