sobota, 15. april 2017

pisanice

povsem vseeno mi je, a rečem, ja, ker vem, kako preži na vsak znak življenja v moji notranjosti, ko me vpraša, ali bi imel pisanice.

potem pride in prinese starinsko pleteno košarico (nimam pojma, kje jo je našel), veselo od najbolj pisanih pisanic.

gledam jih in jih berem: zelene za upanje, modre za svetle sanje preko neba, rumene za sonce, oranžne za zdravje in smeh, rdeče za ljubezen. in pomislim, kako vsakdo od nas potrebuje upanje, sanje, sonce, smeh, zdravje, ljubezen. zaželim si, da nihče ne bi  ostal brez njih.

naenkrat mi ni več vseeno. in vidim, da to ve. (vesel je tudi, ko pisanice deliva).

na poti nazaj greva v starbaks na tall kapučino in čokoladne cookieje (my favorite). zdaj vprašam jaz, pri meni ali pri tebi? mislim na ta konec tedna. reče, pri meni. mislim, da ima prav. najbrž tudi on čuti, da sem pri njem vedno malo bolj živ.

na podzemni mu naslonim glavo na ramo in pomislim (ne prvikrat), da bi vsaj včasih bilo lepo biti samo tukaj in zdaj. in znati samo dajati ljubezen.

imejte se lepo!

4 komentarji:

Jan pravi ...

Dragi Aleks, veliko rumene za sonce ti želim :-). In če smem presojati po tvoji poeziji - znaš, pa še kako znaš dati ljubezen.
Lepe praznike, čeprav so že bolj na koncu!
LPJan

Anonimni pravi ...

Rekel si »ja«, da bi ga razveselil. In če sam ne veš: to je dajati ljubezen, Aleks.
lp,
bralec

Kr En pravi ...

No vidiš, sej ni tolk težko, da se maš lepo Aleks :-)

aleks pravi ...

-@ dragi Jan, najprej, hvala! včasih, veš, čisto potiho tudi jz mislim, da mogoče ja, ampak… saj veš, vedno je ampak, mislim.

-@ dragi bralec, ja, sem, in pri tem nisem razmišljal o ničemer drugem kakor o tem. da bi malo razveselil. in misliš, da je to res dajati? no, upam lahko…

-@ ej, Kr En (Kr En, jao!), ne le težko. še težje. včasih.

bralec in bralci, bodite lepo, vsi(urdi tisti tihi)!