sobota, 31. december 2016

na pragu novega leta


nocoj bi se rad ljubil z njim. da končava skupaj in si gledava v oči. si nato nazdraviva s šampanjcem. zaspiva skupaj, objeta. še prej pa mu rečem, tiho, rad te imam.

čarobno leto želim vsem, ki me (tiho) berete, in vsem, ki mi pišete. naj bo mirno, zdravo, z veliko ljubezni.
v moji duši pa naj ostaneta tudi ljubezen in prostor za ptico. ker me moja ptica dela boljšega, kot sem, mislim.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Prelepe želje... naj bo vse to tudi zate, dragi pesnik Aleks.
lp, bralec

Kr En pravi ...

Ej, stari, vse najboljše v tem letu tud tebi 
Pa malo napiš, a je blo tako?!?

aleks pravi ...

-@ bralec, hvala in bodi lepo!

-@ Kr En, hvala tudi tebi! a je blo tko? tako in še lepše…. če bom pisal o tem, pa (še) ne vem.

vse lepo vsem,
a.