torek, 20. maj 2014

sivi jurij

včasih sem od žalosti kakor malo pijan...

poznate pesem o sivem juriju svetlane makarovič? bridka, in zareže do kosti... kot pač njene pesmi.

no, meni se zdi tako... kakor da bi to pomlad v meni bil sivi jurij (zeleni jurij je sicer eden meni ljubših likov iz slovenske folklore: pomladen, radosten, svež, optimističen. ki prinaša in ljubi življenje).

tak sivi čas je, ta pomlad... tak sivi čas so ti časi že nekaj časa. skoraj kot bi bil sivi jurij v meni že nekaj pomladi. ki se včasih zdijo kakor jesen.

ker jz... en korak naprej naredim, potem pride tisoč in en strah: vrtoglavi pogled(i) v črn vodnjak, ki mu ni videti konca. in grem dva nazaj.

pa vem, da je pravzaprav dragoceno že samo življenje.

ali morda prav zato.

česa bi se zdaj sploh zares razveselil? kratkega potepa nekam drugam? dneva na mojem morju? knjige pesmi? besede ptice?

ne vem. bi moral poskusit.

4 komentarji:

poigravanja © dragica čarna pravi ...

ja, izdaj knjigo...je ze cas!
tudi jaz jo mislim, toliko let nisem nic objavila in imam na stotine pesmi po dukumentih, ...povsod!

Morda ti bo prineslo olajsanje, a svetlobo mora Aleks iskati v sebi, samo v sebi in si jo prizgati sam...

Se stisniti k sebi in se imeti rad. najbolj sebe.

Objem, tak veder, s severa!
PS Imam ful cednega in lustnega prijatelja, umetnika, ki ti je tako podoben v senzibilnosti...

aleks pravi ...

včasih se mi zdi, da je ljubezen sidro, ki me drži, da me ne odnese, včasih, da upanje... in včasih, da sem izgubljen - izpraznjen v praznem svetu... ¿quién sabe?

aleks pravi ...

en komentar bom pa obdržal samo zase.
ker je samo zame, čeprav se morda moti.
ker poraja v meni več vprašanj kot odgovorov.
ker zmorem ozeleneti drevo, ne zmorem pa duše.

mogoče pa se še k(d)aj oglasiš (ne zaradi vprašanj, ta so za vedno intimno moja)... zaradi dobrosti, ki veje iz stavkov na koncu Tvojega komentarja - in zaradi katere Ti odpisujem.

aleks pravi ...

brez skrbi, vem, kakšen...

mogoče boš nekega dne moral vedeti, da od nekoga si, sem zapisal v podnaslov izpovedi. z obljubo, da bo eno prijateljstvo zmeraj živ(el)o. vsakdo stori, kar mu narekuje srce.

vedno odgovorim. in če boš še želel kaj pokomentirati, je v redu. ker sem v Tvojih besedah tudi v drugo zaslutil dobrost. dobro tudi Tebi.